BERTAZZON 3B SRL

Italien

Factory icon Tillverkare/ Producent

BERTAZZON 3B SRL
Web icon
38 Produkter

Italien

Verifierat av Europages

Go-kart är ett av de bästa underhållningsprogrammen för ungdomar, män och kvinnor, som gillar att tävla samtidigt som de kör ensitsiga fordon utan några speciella körkunskaper. De fordon som tillverkas av Bertazzon har utformats för att vara enkla att använda, både på fasta banor (betong eller asfalt) och på mobila banor. Dessa fordon är utrustade med en perimetral uppblåst gummistötfångare, speciellt utformad för att minska påverkan mellan fordon och med skyddsräcket. Finns både i "Bare body"-version och med glasfiberkaross (Sport, Buggy, ...).

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Waltzer består av en cirkelformad bana. Rälsen bärs upp av en hästkonstruktion i stål, som är ansluten till den centrala kroppen genom långa stänger och radiella dragstänger. Hela metallkonstruktionen är varmförzinkad. Golvet består av en aluminiumplatta och har 7 oberoende gondoler som roterar på sig själva med hjälp av den böljande rotationen av hela golvet under åkturen. Alla gondoler är utrustade med en pneumatisk broms som ger passagerarna en säker upp- och nedstigning. All elektrisk och pneumatisk utrustning är monterad i åkattraktionens centrum, där den centrala rotorn är fäst. Åkattraktionens centrum består av en fyrkantig struktur som bultas fast i fundamentet. Karosserna är tillverkade av glasfiber. Åkattraktionen rör sig med hjälp av 7 växelströmsdrivna, självbromsande växelmotorer som styrs av en frekvensomriktare.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Galleon Race består av en cirkulär utvecklingsbana med fördjupningar och två "kattryggar". Rälsen stöds av en hästkonstruktion i stål, som är ansluten till den centrala kroppen med radiella longeron och dragstänger. Hela metallkonstruktionen är varmförzinkad. Tolv vagnar löper längs rälsen och är anslutna till en central rotor med radiella armar (svep). Fotbrädorna som närmar sig vagnarna består av en slitbaneplatta i aluminium. All elektrisk och pneumatisk utrustning är monterad inuti den centrala kroppen, på vilken den centrala rotorn är fastsatt. Åkattraktionen rör sig med hjälp av 1 självbromsande växelströmsmotor som är fäst vid den centrala rotorn och styrs av en frekvensomriktare.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Matterhorn består av en cirkulär utvecklingsbana med fördjupningar och två "kattryggar". Rälsen stöds av en hästkonstruktion i stål, som är ansluten till den centrala kroppen med radiella longeron och dragstänger. Hela metallkonstruktionen är varmförzinkad. Tjugo vagnar löper längs rälsen och är anslutna till en central rotor med radiella armar (svep). Vagnarna svänger på grund av centrifugalkraften under åkattraktionens rotation. Fotstegen till vagnarna består av en slitbana av aluminium. All elektrisk och pneumatisk utrustning är monterad inuti den centrala karossen, på vilken den centrala rotorn är fäst. Den elektroniskt styrda belysningen består av cabochoner. Täckduken är tillverkad av brandsäkert material (klass 2) och vagnarnas paneler är tillverkade av glasfiber. Åkattraktionen rör sig med hjälp av en självbromsande växelströmsmotor som är fäst vid den centrala rotorn och styrs av en frekvensomriktare.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Matterhorn består av en cirkulär utvecklingsbana med fördjupningar och två "kattryggar". Rälsen stöds av en stålhästkonstruktion som är ansluten till den centrala fyrkantiga konstruktionen som stöder den centrala rotorn och rymmer all elektrisk och pneumatisk utrustning. Hela konstruktionen är varmförzinkad, med undantag för den centrala rotorn och de radiella armarna. Fotbrädorna som närmar sig bilarna består av halkskyddande aluminiumplattor. Inhägnadsstaket är placerade längs fotplattornas yttre omkrets (rostfritt stål). Den elektroniskt styrda belysningen består av cabochoner. Sexton vagnar löper längs rälsen och är anslutna till en central rotor med radiella armar (svep). Vagnarna svänger på grund av centrifugalkraften under rotationen och stabiliseras av en pneumatisk broms under lastning och lossning. Åkattraktionen rör sig med hjälp av en självbromsande växelströmsmotor som styrs av en frekvensomriktare.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Musik-Express består av en cirkulär utvecklingsbana med fördjupningar och tre cat backs. Rälsen stöds av en hästkonstruktion i stål, som är ansluten till den centrala kroppen med radiella longeron och dragstänger. Hela metallkonstruktionen är varmförzinkad. Tjugo vagnar löper längs rälsen och är anslutna till en central rotor med radiella svep. Fotbrädorna som närmar sig vagnarna består av en slitbaneplatta i aluminium. All elektrisk och pneumatisk utrustning är monterad inuti den centrala kroppen, på vilken den centrala rotorn är fastsatt. Alla dekorativa paneler är belagda med aluminiumplåt. Den elektroniskt styrda belysningen består av cabochoner. Täckduken är tillverkad av brandsäkert material (klass 2) och vagnarnas paneler är tillverkade av glasfiber. Vagnarna drivs av 5 självbromsande växelströmsmotorer som är fästa i ändarna på de radiella svepen och styrs av en frekvensomriktare.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Musik-Express består av en cirkulär utvecklingsbana med fördjupningar och tre cat backs. Rälsen stöds av en hästkonstruktion i stål, som är ansluten till den centrala kroppen med radiella longeron och dragstänger. Hela metallkonstruktionen är varmförzinkad. Tolv vagnar löper längs rälsen och är anslutna till en central rotor med radiella svep. Fotbrädorna som närmar sig vagnarna består av en slitbaneplatta i aluminium. All elektrisk och pneumatisk utrustning är monterad inuti den centrala kroppen, på vilken den centrala rotorn är fastsatt. Alla dekorativa paneler är belagda med aluminiumplåt. Den elektroniskt styrda belysningen består av cabochoner. Täckduken är tillverkad av brandsäkert material (klass 2) och vagnarnas paneler är tillverkade av glasfiber. Vagnarna drivs av 3 självbromsande växelströmsmotorer som är fästa i ändarna på de radiella svepen och styrs av en frekvensomriktare.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Spårvägen består av en öppen paviljong där automatiskt manövrerade fordon (flera passagerare) kör längs den motsatta rälsen. Varje vagn har en kapacitet på 2 eller 4 passagerare och är konstruerad för att köras på flera nivåer. Fordonet består av ett lackerat stålchassi. Drivenheten består av en likströmsväxelmotor som är ansluten till bakaxelns hjul.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Spårvägen består av en öppen paviljong där automatiskt manövrerade fordon (flera passagerare) kör längs den motsatta rälsen. Varje vagn har en kapacitet på 2 eller 4 passagerare och är konstruerad för att köras på flera nivåer. Fordonet består av ett lackerat stålchassi. Drivenheten består av en likströmsväxelmotor som är ansluten till bakaxelns hjul.

Begär prisuppgift

Italien

Verifierat av Europages

Den mörka åkturen består av en inhägnad paviljong där automatiskt styrda fordon (flera passagerare) kör längs en räls över en "skrämmande" scen med animationer och ljudeffekter. Varje vagn har plats för 4 passagerare och är utrustad med höfthållare för att hålla kvar passagerarna i fordonet under drift. Detta Dark-Ride-fordon är konstruerat för att köras på en enplansbana med plan yta. Fordonet består av ett målat stålchassi, omgivet av stötfångarprofil, och målad glasfiberkaross. Drivenheten består av en växelströmsmotor som är ansluten till drivhjulen som "rullar" längs banan. Elmotorn styrs av en frekvensomriktare som är programmerad med förinställda drifthastigheter. Fordonet stöds av fyra svängbara länkhjul.

Begär prisuppgift

Domain icon Tillverkare/ Producent

BERTAZZON 3B SRL

VIA TREVIGIANA 178

31020 Sernaglia Della Battaglia - Italien

Momsnr.
Kontakt